loading...

پاسارگاد تاباك| قهوه جوش|پيپ |توتون| فندك زيپو

پاسارگاد تاباك| قهوه جوش|پيپ |توتون| فندك زيپو

بازدید : 1042
11 زمان : 1399:2

توتون برلي

حاوي ميزان روغن زياد و قند كم است ( برخلاف توتون ويرجينيا).
خنك ميسوزد و داراي طعمي آجيلي است.
هنگامي كه تركيبات اوليه خاصيت قليايي داشته باشند اضافه كردن برلي باعث ايجاد سوزش زبان مي گردد.
با انجام مرحله casing (همان طعم دار و با روكش دار كردن) كه يكي از مراحل فرايند تهيه توتون است، احتمال ايجاد حالت سوزش زبان با اضافه شدن برلي كمتر ميشود و هر چه خاصيت اسيدي طعم دهنده بيشتر باشد حالت سوزش زبان ايجاد شده توسط برلي نيز كمتر ميشود.

منيع : http://www.pasargadtabac.com/

بازدید : 1046
11 زمان : 1399:2

چند توتون مساوي است با چند پيپ
اگر قرار باشه دنياي دلنشين توتون هاي ساده رو درك كنيد حداقل دو پيپ البته بسته به نوع استفاده و اگر زياد مي خواهيد پيپ بكشيد همان استاندارد دوازده پيپ و اگر مي خواهيد معطر هم استفاده كنيد در پيپي كه ساده كشيديد معطر نكشيد و برعكس لطفا دسته بندي كنيد و منظم باشيد.

برچسب ها توتون , پيپ , استند ,
بازدید : 817
11 زمان : 1399:2

توتون و اندوه

بارها دلم خواسته است بروم به قهوه خانه روستايي دور
خــيره شوم به جــماعت و ناگـهان بپرسم از آنها:
برادران!
قبل از كشت تنباكـو
قبل از كشت توتون
پدرانمان چه ميكردند با اندوه هايشــان...؟

منبع :‌سايت تاباك ريويو

برچسب ها توتون ,
بازدید : 965
11 زمان : 1399:2



در ۵ مارس ۱۵۵۸ فرانسيسكو فرناندي اول بار توتوني را كه با خود از كوبا آورده بود در اروپا به شكل سيگار عرضه كرد، امروز تولد سيگار است قاتل شماره يك بشر

تبليغ سيگار اشنو!

منبع :‌ سايت پاسارگاد تاباك

بازدید : 1017
11 زمان : 1399:2



و حالا بعد از سالها تجربه استاد رحيمي ، تيم مديريت انجمن پاسارگادتاباك و كافه آرتين با تلاش در فرآوري و كهنه كردن توتون ها به نسخه اي خاص از توتون ويرجينياي استان زيباي گلستان دست يافت كه اين توتون فليك حاصل دو سال صبر و حوصله است و البته سالها تلاش و دانش فني اساتيد محترم انجمن پيپ

تشكر ويژه از استاد كامران و استاد جعفري نژاد
ويرجينيا فليك خالص ٥٠ گرمي كهنه دو ساله ميكس تخصصي پاسارگادتاباك استاد رحيمي، قيمت با جار ايتاليايي : ٧٠٠٠٠ تومان

خريد : 09352200077

منبع : سايت پاسارگاد تاباك

بازدید : 979
11 زمان : 1399:2

تركيبهاي توتون پيپ به 3 گروه اصلي تقسيم ميگردد :

1 . تركيبات انگليسي / بالكان :
اين تركيب به طور معمول شامل هيچ ماده افزودني مصنوعي نيست . لاتاكيا جزء اصلي تشكيل دهنده اين تركيب مي باشد . معمولا حداقل يكي از انواع توتون ويرجينيا و يا برلي و شايد كمي اورينتال در اين تركيب وجود دارد . گاهي اين تركيب ميتواند شامل توتون قوي و تند پريك كه باعث تندي بيشتر آن ميگردد باشد .

2 . تركيبات ويرجينيا :
انواع مختلفي از توتون ويرجينيا موجود است بطوري كه گاهي در يك تركيب 9 گونه مختلف ويرجينيا وجود دارد . اين تركيب ميتواند فقط شامل توتون ويرجينيا و يا شامل ويرجينيا و مقدار كمي پريك باشد كه به اين تركيب به اصطلاح ويرجينيا / پريك اطلاق ميگردد . همچنين تركيبات ويرجينيا ميتوانند شامل برلي و يا در برخي موارد حتي لاتاكيا هم باشند .
تركيبات ويرجينيا معمولا فشرده ميگردد و بصورت فليك برش خورده و عرضه ميشوند اين تركيب را ميتوان بخوبي نگهداري و كهنه سازي كرد تا به مرور تخمير گردد و طعم بهتر و ملايمتري پيدا كند .
براي استعمال اين گونه تركيب بايد اسموكي آرام و با فاصله زماني مناسب داشته باشيد تا دچار سوزش زبان نشويد . در صورت يادگيري روش استفاده صحيح از اين نوع تركيب به احتمال زياد هرگز مصرف آن را ترك نخواهيد كرد .

بازدید : 970
11 زمان : 1399:2

در كشور ما كه خيلي درباره اين چيزها آمار تهيه نمي‌شود، اما در امريكا آمار دارند كه 40 ميليون نفر از 300 و خورده‌اي ميليون آمريكايي سيگاري هستند و از اين بين 70 درصد‌شان دوست دارند سيگار را ترك كنند … 30 درصد ديگر هم از آن كساني هستند كه اگر بهشان بگويي “مي‌تونستي با پول سيگارهايت يك هليكوپتر بخري” با گفتن جمله‌ي استراتژيك ” مگه تو كه نمي‌كشي هليكوپتر داري؟” نُطق آدم را در نُطفه كور مي‌كنند.

داشتيم آمار دود و دَمي‌هاي امريكا را مي‌گفتيم… 42 درصد از سيگاري‌هاي امريكايي تا به حال براي ترك كردن سيگار دست به اقداماتي هم زده‌اند. در سال 2009 كه دولت امريكا ماليات محصولات دخانياتي را افزايش داد، فروش اين محصولات در امريكا 10 درصد كم شد. البته تمام اين كاهش فروش مربوط به افزايش قيمت نيست، در واقع قسمتي از آن به شيوع پديده‎اي به نام سيگار الكترونيك برمي‌گردد. جالب است بدانيد در اين چند ساله كه سيگار الكترونيك تازه مُد شده است بازار جهاني آن رقم قابل توجه 3 ميليارد دلار را وارد قلك خود كرده است و يك پنجم سيگاري‎ها هم آن را حداقل يك‌بارامتحان كرده‌اند.
سيگار الكترونيك اولين بار در چين ابداع شد و تا سال ۲۰۰۷ به سبد خانوار دخانياتي مردم اضافه شد. ظاهرش شبيه سيگار مگنا قرمز بود اما باطنش شبيه دستگاه بخور. هدف از ساخت چنين وسيله‌اي اين بوده كه تمام حالات سيگار كشيدن شبيه سازي شود با اين تفاوت كه مواد مُضر درسيگار از آن حذف شود.

بازدید : 978
11 زمان : 1399:2

بطور خلاصه تركيبي خاص و عالي .
رايحه اي اصيل تراوش شده از وقار و ظرافت و زيبايي .

شامل ويرجينياي روشن با كيفيتي بسيار بالا , گيرايي مناسب كه با بلك كاونديش تيره و جا افتاده در كنار هم قرار گرفته و تركيبي خاص را بوجود آورده اندكه شما را با لطافت و طعم قوي ميوه اي خود شيفته و فريفته خواهد كرد .
مناسب براي دوستاداران توتون هاي آروماتيك نسبتا غليظ .
تهيه و بلند شده توسط پلانتا تاباك .
داراي طعم ميوه ، مركبات ، كارامل ، هلو ، شكر ، قهوه و بوربن .
بصورت ريبون كات شده است .
در گذشته بصورت قالبي و بولك ارايه ميشد بنام Sans Souci ولي امروزه بصورت كيسه اي و با كات ريبون عرضه مي شود تحت نام Sans Souci Majestic Mixture .
اسموك آرام و هوادهي در صورت نياز فراموش نشود .

منبع: سايت پاسارگاد تاباك

بازدید : 1345
11 زمان : 1399:2

ترفند

نكته اي كوتاه و ظريف درباره تراكم لازم در بارگذاري توتون درون پيپ !

بعد از بارگذاري توتون اگر با تمپر روي سطح توتون به آرامي و بسيار ملايم فشاري وارد كنيد بايد تراكم توتون در زير تمپر همانند تراكم و نرمي يك توده پنبه باشد!
بعد از آتش زدن سطح توتون حالا در دو و يا سه مرحله شعله گرفتن اگر با تمپر روي سطح توتون به آرامي و ملايمت فشاري وارد كنيد بايد تراكم توتون زير سطح تمپر شبيه به تراكم و نرمي يك تكه اسفنج باشد .

بازدید : 1572
11 زمان : 1399:2

مروري بر توتون Spring Water - Exotic cut

آنطور كه از نوشته‌هاي روي قوطي بر مي‌آيد، تركيبي است دست ساز از ويرجينيا و كاونديش سياه. با همراهي عطر وانيل..

محصول von eicken كشور آلمان

و اما مشاهدات من؛

تعداد صفحات : 24

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 260
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 1807
  • بازدید سال : 3113
  • بازدید کلی : 2507274
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی